Utolsó frissítés: 2025.10.27.
A KKVRadar szolgáltatás digitális előfizetéses rendszerben működik, ezért a hagyományos értelemben vett „visszaküldés” nem értelmezhető.
Az előfizetés bármikor lemondható a Fiókom menüpont, Előfizetésem fül alatt az Előfizetés lemondása gombra kattintva. A lemondás a következő megújulási időszaktól lép hatályba.
A már kifizetett díj nem jár vissza, kivéve, ha a Szolgáltató hibájából a szolgáltatás tartósan és teljes egészében elmarad.
A Szolgáltató hibájának minősül különösen, ha a szolgáltatás technikai vagy szervezési okból 30 napon túl sem teljesíthető.
Részleges vagy időszakos késedelem, kézbesítési hiba vagy harmadik fél (pl. e-mail szolgáltató, tárhely, fizetési rendszer) működési zavara nem minősül hibás teljesítésnek.
Minden visszatérítés kizárólag banki úton, a fizetési szolgáltatón keresztül történik, legkésőbb 15 munkanapon belül.